Followers

Thursday, September 2, 2010

coretan hati kecil

um !
sedih dan kliru ..
itulah perasaan aku sekarang ..
ya ! aku cinta && chuyunk dia , tp ..
aku tkowt utk 'mlabelkn' hubungan kami lbih dr kata SAHABAT ..
ya ! aku serik utk bcinta lagi utk berada dlm satu hubungan sbgai KEKASIH ..
aku tkowt utk kecewa lagi ..
xingin bersedih lagi ..

tp ,, dia mbuat rasa itu ada ...
ya ! wlau aku bnci CINTA ..
nmun aku ttap manusia biasa ..
perasaan sayang & cinta pasti ttap ada ..
seandai nya aku xmgenalinya dulu ..
pasti .. aku xkn bgini ..

bkn aku myesal mgenali dia ..
dia mrupakan sahabat yg baik ..
mgmbil berat dan terlalu mgmbil berat pada ku ..
rupa nya dia myukai aku ..
ya ! kami telah saling mgaku ..
nmun , aku jgk tlah mgatakn bhwa aku tkowt utk mpunyai hbungan lbih dr skadar SAHABAT ,
waktu tu aku sedar dia tluka .. mngkin jgk kcewa ..
tp jjur .. wlau hnya sbgai SAHABAT aku chuyuunk dia ! cinta dia !

No comments: