Followers

Thursday, January 20, 2011

aku bukannn ANGEL-like FULLSTOP!

aku bukan angel-like ., ok .?
sapa yg peduli ?.
bila wujud berita kita jahat . BOOM !!
ter-sebar heboh heboh kat org lain .. smacam kau tu baik . xde kejahatan langsung .
bila kita baik . berita tu takkan kemana2 . stay satu tempat jer ~
xheboh pun semacam berita buruk ttg kita tuu .
#@%&^* !!
manusia . kita tak pernah dapat nak duga atau nak tutup mulut mereka .
sememang nya lumrah hidup cmtu kan?
yg buruk dikenang kenang yg baik dilupakan .

satu lagi . aku paling tak suka jenis yg suka bertanya-kan hal2 atau isu2 sensitif and private .
macam tadi aku buka formspring . ada sorang laki ni tak dikenali langsung tanya kan soalan bodoh !
pastu siap promot invite klau suka aktiviti seks boleh join . hanya utk perempuan sahaja .
aku dlete kan serta merta . menyampah btol . myakit kan aty .
klau nak tnya soalan sila beradap bukan BIADAP !

No comments: