Followers

Monday, January 31, 2011

pirahna or piranha ??

aku tak tahu cmner nak sebut .
hahaha . konfius .tongue
so pirahna or piranha .? pape jela . ergh ! hahah
cerita ikan yg makan manusia . hEe ~pacman
aku xpernah tgk ceta tu . haha
xsanggup . geli ~
pernah jgk teringin nak nonton tp adik yg dah tgk ceta tu kata ceta tu kejam .
siap ade adegan badan2 putus dan yg dasat separuh tulang separuh tu masi ada isi .
errr ~ geli la . hahah .
seriously aku xsuke tgk ceta cmtu .
terasa mcm terkena kt diri sdiri .
u knoe ? mcm kejadian tu berlaku kt kita .
om emm gee !
sedang kan dulu nan adik2 tgk ceta ong bak 3 tu .,
aku tgk separuh jer . pastu dah xsanggup .
ergh ! dgn babak nyer patah tgn .,
kaki ter-pusing belakang . adeyh !!
ngeri ! yoh !.
xdapat nak tabah kan diri tgk ceta cmtu .
chewah ! hahahah .
sgguh taw aku lbih rela tgk ceta horror mcm pbunuh bsiri tu .
haahaa . ceta antu ker . kn ??wink
haaahaha . funny ! yg pasti xnak tgk ceta yg buat aku rse nak loya or
lemi tulang . hahahapacman
p/s : lemi tulang tu bhsa iban oryte .squint

No comments: