Followers

Friday, February 25, 2011

kongkong sebab .......

malam ni sunyi jer . aHA ~ memang la malam patut sunyi xkan nak bising dang ding dum plak kan ? aish ! hA-hA . and sebab boring . aku nak story kan pengalaman aku yg lepas . aHA . jumm ! dudok rapat2 . nak story ni . hEe ~ aku tetiba teringat kisah ni dah aku syok2 menguras wall ku di fb . um . aku pernah kenal sorang budak laki ni . actually he my senior skola aku dulu . aku kenal budak senior ni taun lepas . dah ex dah even aku pun dah ex skola aku tu . hA-hA . okei2 . back to da story . sbena nyer budak ni kate nak kenalan . okei and tyme tu aku masih lagi single and available . chewah ! hA-hA . so~ aku layan kan jela . and sampai part tu he ask me jadi kapel . aku jawab la im not intrested . sungguh . aku layan cam kawan jer . and then he said kalau nak kapel dgn dier ade syarat . ohh emm gee ! aku tak kate aku nak . hu ! okei . aku tnye la ape syarat nyer ? and he said . klau kapel nti aku tak bole mesej dgn lelaki laen even cuma kawan . aku tak bole bergaul dgn org sgt . xbole keluar klau xde dgn dia . and lam aty aku kate 'wat the %$^&*?@ !! blom pape dah letak syarat . nasib la aku reject awal ' . and aku pun tnye la knape plak ? macam terkongkong sgt . rimas ~~ he jawab . tak suke gf dier tu nti bebas sgt . lagipun dier kongkong tu kan tanda sayang . lam aty aku iyer kan jela . kata kau ! hA-hA . lepas tu aku terus dah xbpe nak layan mesej dr dia . wakAkA . padan muke ! then after a few weeks pastu dpt twu he dah ada gf la . suda dekat staun lebih kapel dah nak dekat engage plak tu . now ! ape kate korang ?? agak2 spesis ni tergolong lam spesis mner eyk ? hA-hA . aku tak kesah la sgt . tapi aku bersyukur coz aku tak terlintas nak simpan aty kt dia dulu . hA-hAa . thanx god ! bagi aku kan budak ni semacam:
mengongkong sebab sayang . tapi sebenar nya takut rahsia dia ramai skandal terbongkar . =.=

No comments: