Followers

Monday, February 28, 2011

pegi interview

waa . pagi tadi aku pegi interview . hA-hA . maklom ., nak cari kerja . maka aku pergi dgn hati yg nervous dan agak gementer weyh .! sampai jeer sne aku masok ofice tu . tnye la nak jumpa miss heiryn . nak interview . then aku disuruh tunggu , duduk dulu . coz ada sorang budak tgh interview gak kat atas . fewh ! atleast aku taw bukan aku sorang jer yg interview pagi ni . eHEe . tgh2 aku duduk tu mata aku tgk2 la keliling . wahA-hA . saje untuk ilang kan nervous aku . then stelah aku tngu 5 minit receptionist tu sruh aku naik . aku naik jela . tingkat 3 . penat la naik tangga . huAhUAhuA . lepas tu aku blurrrr . nak belok mner ? arah kiri ke kanan ? aku try ler bace papan tanda tu . xde plak kate budak interview pergi rah ni plak . aku msok jela then nasib la terserempak budak ofice tu . aku tnye la yg interview pergi arah mner ? she said . go straight jer then belok kiri . aku senyum dan kate okei . TQ . pastu dah jumpe org yg interview tu . after 10 minit aku kluar arh . dorang kte tgu kol jer nti . pergh ! aku punya la nervous tapi .. xd pe sgt pun . ape la . hA-hA . trok nyer aku . tapi aku harap aku kne trima la . tak la hari2 dok umah jer nti . kocek ujung bulan pun gemok . eHE .

No comments: