Followers

Tuesday, March 1, 2011

apa itu vlog ?

VLOG . now everybody talk bout VLOG . well ~ maybe not everybody . hA-hA .tongue ehem ~ ni aku nak share sikit pasal apa yg aku twu tentang vlog . Vlog ni macam blog juga tapi di-update kan dengan menggunakan video . Vlog membenar kan kita upload kan video kita sendiri ke Internet dan di upload terus ke blog . alaa ~ macam kita wat sharing video from u-tube . and sebenarnya Vlog ni singkatan dari video blog .
example :
video + blog = V-log
VLOG .

hA-hA . jadi . aku harap takde la yg xtwu lagi dan xfaham apa itu vlog . eHE-hE . aku bwat stakat yg termampu jer nak xplain kan kat korang ni . chewah !curly lips sedikit sebanyak aku harap entri ni dpt bantu korang untuk memahami apa itu vlog yer ? kalau masih juga xfaham aku sarankan cari ar kat encik google ker kan ? pape pun . hope u ol enjoy entri ni . TQ .kiki

No comments: