Followers

Friday, March 11, 2011

milo ?? kopi ?

makan milo mentah2 mesti penah makan kan ? hA-hA . contohnya akulah . aku kalau tgh nak buat air milo tu , aku mesti curik makan sikit . kadang2 tu kalau macam tgh tengok tb ker or baca novel/majalah kan , aku akan ambik milo tu sebagai makanan santai aku . chewahh ! terok kan ? hE-hEe ., tapi aku tak kesah . coz aku twu bukan aku sorang jer camtu . kan kan ? korang pun penah juga kan macam tu ? kan kan ?? kan ? curly lipshA-hAa . jgn nak tipu okei ? then tiba2 jer aku terfikir . kalau ada orang makan milo macam tu jer , agak2 ade tak orang nak makan kopi mentah2 jerrr .. hah ! dgn muka yg tersengih2 i ask my mom . ade ker ? then my mom jwb . kalau aku nak makan , makan la . org giler jer yg makan kopi mentah2 . err -.- hA-hA . memang btol pun . kopi tu kan pahit . spe yg nak makan macam tu jer . yer tak ? kalau milo tu lain la . manis , ada iras2 rse cokelat . hUAhuA .upset so spe yg nak pecah rekod makan kopi mentah2 macam makan milo ? kalau ade . memang ! wa tabik lah sama lu . chiah ! hA-hA . aku penah la try . emm ~ actually not try , tapi terrr .... terasa . u know ? hA-hA . memang aku tak rela lah nak nak makan kopi mcm tu jer . jadi kalau ade sesape yg nak try ker kan ? cuba makan serbuk teh eyh ? hA-hA . pastu korang bgtaw kat aku . aku nak tawu ape kte korang ttg rse nyer . oryte ? hA-hAa .pacman

No comments: