Followers

Monday, March 21, 2011

perempuan cantik


entry aku kali ini pasal cantik . mcm yg atas tu . wahAhA . nampak cam biasa jer kan ? alaa ~
tak hangat sampai kebaboom ! pun.
aku cuma nak kongsi pendapat aku tentang perempuan cantik .
yerr ~ perempuan cantik ni selalu nyer menjadi perhatian lelaki .
tak kire lah lelaki yg mcmner kalau yg berhidung belang tu . emm ~ xpayah cakap lah .
confirm 100% mata memandang macam nak uuushshh ! terkeluar ..
and salu nyer lelaki yg punya awek yg cantik ni merasa bangga la . yela .
dah awek dier cantik kan.kire mcm meletopp ! gitu . ahAa. tapi lam diam dia juga makan hati . caye tak ? ofcourse , klau dah awek cantik tu ., memang bnyak lah yg nak kne ambik kire .
alaa ~ takut kne kebas !
kate orang ::

biase nyer perempuan cantik ni selalu curang .
-okei . tak semua nyer mcm tu k ? semua tu terpulang
pada diri perempuan tu sendiri . jgn nak salah kan kami .
kalau curang pun itu sebab masalah dari kaum kamu(lelaki) .
gatal nak ngurat , padah la tu !

mengikut kajian ., perempuan cantik ni panas baran .
-itu harus . alaa ~ untuk melindungi diri dari lelaki2 mata keranjang or gila s*** .
tapi kan ? aku rse tak semua la . lagipun klau logikal . pe kaitan
baran ke tak ? yg tak cantik pun baran pe . -.-

perempuan cantik ni biasenyer ada keturunan campuran .
- ehemm! yg ni aku suka . aku pun mix juga . adakah aku
tergolong dlm perempuan cantik ? hAhAa . prasan ~
okei . alaa ~ tak mix or kacukan ni pun kalau dah cantik tu cantik
ler juga . tapi tak dinafikan juga tak betol . contoh,
kalau yg kacukan malaysia+mat saleh= malaysaleh . mesti cantik .
haAha , memandai jer .

jadi itu jela yg aku nak kongsikan .mata dah kuyu nak tito la . esok keje . wuuu ! lagipun sini ujan la plak . syokkkk lerrrrr . hE-hEe . gudnyte bloggers ~ jgn tito lewat nti .

No comments: