Followers

Tuesday, March 8, 2011

terr-nampak si gatal

urlp ! mesti korang twu kan ceta kali ni ttg ape ? kan kan ? well ., tadi aku keje , yela dah nme pun keje kan , aku wat lah keje aku tu . and mse tu aku agk lapang dari kerja aku tu , aku tgk2 la kat bhgian lwa ofis tu . syok2 jer aku tgk kapal2 yg lalu ., tiba2 .................. !! gosh ! aku salah lihat ker tadi ? pastu aku kte la mybe aku salah nampak or orang tu iras2 jer ., tapi bila orang tu lalu balik depan ofis tu and kebetulan dia pndang arah aku . SAH !!! memang dia . hA-hA . terus aku wat tak tahu and tak nampak . pakcik gatal la tu tadi . actually ., ni kisah dulu . mse aku masih lagi f4 . aku penah ler keje partyme jer kat ___ Supermarket ., jadi cashier . hE-hE ... jadi kalau nak bayar2 barang tu mmg kne lepas cashier la kan ? soo ., si gatal ni tadi hampir tiap2 malam dtg spermarket tu (dat why aku masih bole recognise muker pakcik tu sampai skrang) , and bila jer berbayar mesti dan mesti dia nak berbayar kat kaunter aku . lagipun kaunter kt supermarket ni ade dua jer . chiahh ! aku perasan gak tapi wat muker blurrr and dunno jer ~ sampai kakak kaunter sebelah kte sruh aku jage2 . siap warning lagi kte pakcik tu mmg gatal . kakak tu lbih twu coz dier dah lme keje sini . okei , back to the story . klau dia byar harga brang tu lebih so mesti lah aku kene pulang kan baki duit tu , jadi secara tak langsung pakcik gatal ni ambik kesempatan memegang tgn aku . ooh emm geeeeeee !! lepas tu klau tak de baki nak dipulangkan pkcik tu akan tnye mcm2 soalan supaya dier lme2 berdiri kt kaunter aku tu dan mata yg mgoda . oh !! geliiii ~ erghh ! penah juga sekali tu tiba2 dier tnye ' u r kristian ryte ? aku jawab la . ' yes . how do u know ? ' pastu si gatal ni kte ' i see ur necklace ' pastu aku tgk la bawah and ... err ? he see my necklace ? how ? buah rantai aku tu cuma sedikit jer yg keluar klau tak perhati btol2 mne bole twu ? emm ~ aku diam and aku bgtaw kat mamy papa . see ? ape pndgn korang ? pakcik tu memang sah gatal kan ?

No comments: