Followers

Friday, April 8, 2011

seram

hu ! aku baru dapat tahu kemungkinan ada 'benda' yg tak elok kat kawasan perumahan sini .
yela . bulan april ni kan bulan org cina sembahyang kubur . huuuu ~~~
aku tak bpe ambik kesah sgt tapi hari ni . pendirian aku berubah . sungguh !
tadi aku balik keje pastu aku ddk ler rest kan . penat bha . mamy kte hati2 .
mulut jngan celupar . aku blurr lah . dgn muka blurr aku tnye npe ?
mamy kte nnk yg tggl ujung rumah tu ary tu ternampak lembaga mcm perempuan
pakaian putih dlm umah dia . aku terkejut , tak percaya ! alaa ~ maybe mamy nak
bergurau ke ape ker kan ? then , btol ! er ! ump .! pastu mamy cerita lah . kzen aku tu
budak kecik dua org yg mamy jaga tu . si kakak n si adik . si adik ni tito tadik . jadi si
kakak ni nak masok bilik , suddenly menangis , ttup mata sambil kata takut ! takut !
oh ! tu la mamy kte myb dia ada nmpak sesuatu kot . buat seram jer kata mamy .
ergh ! aku pula rse semacam and fikir yg bukan2 . oh ! god ! hope lah takde pape
kan ? yela . bulan ni mmg tak bgus bagi cina . april ? 4 ? means mati dlm sebutan cina . hu !
so . nway ! aku harus kuat kan iman , igt tuhan .

No comments: